Podstawą naszych działań wychowawczych jest praca nad nawykami, charakterem i wolą dziecka przy wsparciu rodziców jako pierwszoplanowych wychowawców.
Wrzesień
Socjalizacja: Staram się być dzielny przy rozstaniu z rodzicami.
Praca: Sprzątam zabawki.
Autonomia: Zdejmuję buciki i odkładam je na swoje miejsce.
Październik
Socjalizacja: Mówię ,,Dzień dobry”.
Praca: Siedzę prawidłowo przy stoliku.
Autonomia: Po skorzystaniu z toalety spuszczam wodę.
Listopad
Socjalizacja: Przed wyjściem z sali ustawiam się .
Praca: Odkładam przybory na miejsce.
Autonomia: Przy myciu rąk podwijam rękawy.
Grudzień
Socjalizacja: Potrafię podziękować.
Praca: Pamiętam o swoim obowiązku.
Autonomia: Zdejmuję kurtkę i wieszam ją na miejsce.
Styczeń
Socjalizacja: Proszę, a nie zabieram.
Praca: W sali mówię, a nie krzyczę.
Autonomia: Odkładam na miejsce swoją czapkę i szalik.
Luty
Socjalizacja: Staram się słuchać, gdy inni mówią.
Praca: Cisza pozwala mi lepiej pracować.
Autonomia: Pamiętam o wycieraniu nosa.
Marzec
Socjalizacja: Pomagam innym w rzeczach, które sam potrafię już zrobić.
Praca: Dbam o książki i odkładam je na miejsce.
Autonomia: Sam zakładam i zdejmuję kurtkę.
Kwiecień
Socjalizacja: Czekam cierpliwie na swoją kolej.
Praca: Odkładam prace na półkę.
Autonomia: Dbam o porządek w szatni.
Maj
Socjalizacja: Staram się dzielić z innymi.
Praca: Posługuje się zabawkami i narzędziami we właściwy sposób.
Autonomia: Uważam, by nie chlapać wodą w łazience.
Czerwiec
Socjalizacja: Umiem przeprosić, gdy się z kimś posprzeczam.
Praca: Oddaje pracę Pani dopiero, gdy ją skończę.
Autonomia: Dbam o schludny wygląd mundurka.